mandag den 19. november 2012

Weekendens mixed tape







Her er lidt blandede bolcher fra weekenden:-)
Sylvester i ny sweatshirt fra Acne, jeg synes bare deres tøj er noget af det fineste i ministørrelse!
Jeg har for første gang i flere måneder haft symaskinen fremme, og gjort et stykke patchwork til en make up pung. Patchworkstykket er håndsyet, og derefter quiltet på maskine. Jeg har planer om at den skal til salg sammen med lidt andet nyt her på bloggen, jeg går og venter på noget mere stof i min postkasse!
Og så har vi været ude og gå en tur og set på smuk rød himmel!

Ovenpå en lang mandag, er en ny uge allerede skudt i gang:-)

34 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den lille gut da sød. Hans bluse måtte da gerne blive lavet til voksne også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine:-) den bliver også lavet til voksne, faktisk er børnetøjet miniudgaver af voksentøjet:-)

      Slet
  2. Anede ikke, at Acne laver børnetøj. Det er garanteret gået min næse forbi, fordi jeg bor på Fyn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, ej man kan faktisk købe det på YouHeShe Kids, så helt afskåret er du ikke på Fyn:-)

      Slet
  3. Dåner...! Over din pung - din dreng er også sød... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det var sødt sagt, tusind tak:-)

      Slet
  4. Ja, Acnes tøj er fint til børn :) Jeg bliver bare lidt nærig :-) Især fordi det aldrig er til at vide, om Silke nu også vil gå i det ... KH K

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt vildt dyrt synes jeg, men nogle gange er man nødt til at gå lidt amok, når noget er RIGTIG fint.-)

      Slet
  5. Dejligt mixed tape. :)

    Det er en god (men nok tidskrævende) idé at kombinere patchwork og syning. Jeg har også fået støvet symaskinen af og genopfrisket hukommelsen for hvor hyggeligt det faktisk er.

    Tak for i går. Det var dejligt at se dig omend det bare var i kortere tid. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret tidskrævende, men jeg hygger mig virkelig med det, så det er på ingen måde en sur pligt, eller noget der skal overståes:-)
      Og selv tak for sidst Maiken, dejligt med et lille gensyn:-)

      Slet
  6. Neeej hvor er den da flot den pung (mangler en tommelop at sætte ind). Dine patchwork ting er altid så lækre og til meget inspiration så håber på mere. Omend jeg godt kender til det der begreb der hedder hverdag med for få timer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det sødt sagt Marie:-) Tak:-) Og ja, gid der var en ekstra time eller to i døgnet til stille og rolig syning:-)

      Slet
  7. Ninna for dælen!! Den pung er for lækker ;-)) Kan se du kunne bruge vintergækstoffet??

    SvarSlet
    Svar
    1. JA sødeste Kira, jeg er SÅ glad for at du sendte det til mig:-) Tusind mange tak:-) (jeg glemte helt at få skrevet tak til dig i indlægget...)
      Jeg håber jeg får mulighed for at gøre dig en tjeneste en anden gang:-)

      Slet
  8. Wauw den er vildt flot den pung.... Totalt lækker sammensætning af stoffer!

    SvarSlet
  9. Han er alt for kær - Og hvor er han fin i den sweatshirt!
    Jeg har faktisk været lige ved at købe herre t-shirten med samme print til mig selv :)
    Og din Acne frakke - Jeg er SÅ misundelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida:-) Søde ord om sit barn kan man ikke få for mange af:-) Jeg er også vild med det print, simpelt men fint!

      Slet
  10. Svar
    1. Tusind tak Kristina, og ja, der er bare noget sødt over voksentøj i ministørrelse:-)

      Slet
  11. Er helt vild med det nederste billede - så flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie, ja lyset var helt vildt smukt lige inden solen gik ned herude på prærien;-)

      Slet
  12. Skønne, skønne billeder :)
    elsker farverne på stoffet, du har syet pungen i

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tine:-) Jeg er også blevet glad for sammensætningen, det er dejligt roligt at kigge på:-)

      Slet
  13. Så flot den pung, virkelig præcisionsarbejde, og lækker sweatshirt. Jeg skal da lige se lidt på Acne, vidste ikke de lavede ministr.

    SvarSlet
    Svar
    1. De har det ihvertfald på YouHeShe, men kan også få det andre steder er jeg sikker på:-) OG tusind tak for de fine ord:-)

      Slet
  14. Smukt patchwork! Det har du virkelig en über fin sans for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte, det var rigtig sødt sagt, et dejligt kompliment at få:-)

      Slet
  15. Du laver så fine ting Nina - jeg er vild med dine krea indlæg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Helle:-) Jeg håber at jeg snart får tid til mere krea:-)

      Slet
  16. Wow.. Make-up pungen er virkelig fin!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den søde kommentar Trine:-)

      Slet
  17. Jeg er da total crazy med den make-up pung...WOW WOW WHEEE ;O)

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet