søndag den 4. november 2012

VINDER AF LEGO DUPLO ZOO...


Det er tid til at finde en vinder af min LEGO Duplo Zoo give away:-) Først og fremmest, så vil jeg bare sige, at jeg er totalt overvældet over alle Jer der havde lyst til at deltage! 190 deltagere, det har jeg ikke prøvet før i en give away!! Og derfor har jeg faktisk også fået lov til at udtrække 2 vindere...

De 2 heldig er:

Mette Melchiorsen- Jeg har sendt dig en mail:-)

Camsen- vil du skrive til mig på ninnarahbek@gmail.com? Jeg kan simpelthen ikke finde en mailadresse på din blog!

Det var ikke længe før der kommer en ny skøn give away der har julegavepotentiale, så følg endelig med:-)

Og også lige en stor tak til de mange søde hilsner i Jeres kommentarer, det er bare fantastisk at sidde og læse, tak fordi I tager tiden til det:-)

(Jeg er lige en lille smule for tidligt på den, men jeg skal jo se forbrydelsen kl 20.00!!!):-)

2 kommentarer:

  1. Pokkers! Så støder jeg først ind i denne blog EFTER sådan en fin konkurrence er slut. Øv. Inspirerende side i øvrigt - det bliver tilføjet som god barselslæsning :-)
    Kig gerne forbi min blog også - så bliver jeg så glad :-)

    SvarSlet
  2. Wauw! Aj hvor er jeg glad for det ;) Tunsinde tak!

    Godt trukket ;)

    Min mail er: kavola09@gmail.com

    SvarSlet