søndag den 11. november 2012

Søndags top 3




En lille uges stilhed... dog kun på bloggen! I det virkelige liv suser dagene afsted for fulde gardiner, og jeg prøver at følge med!
Julen er her lige om lidt, og jeg har ikke tænkt mig at gå ned på glitter! Jeg så et tip hos Mette til en helt fantastisk Etsy shop, hvor hylderne er fyldt med smukke sager, se selv her.
I foråret fik jeg disse smukke svampe af min svigerfar, frisk fra eget værksted, og nu synes jeg at jeg ser svampe alle vegne, så det var på sin plads at vise frem;-)
Jeg har flyttet lidt rundt på vaser og lysestager, det giver lidt forandring i hjemmet, uden at bruge penge!!...

Jeg håber I har haft en dejlig weekend:-)

16 kommentarer:

  1. Træ paddehættene er vildt fine :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med de padde hatte :-)

    SvarSlet
  3. Utroligt smukke ting fra INK+KIT!
    - og selvfølgelig fra din svigerfar også :)

    SvarSlet
  4. Det er en af mine yndlings hjemme-beskæftigelser at gå og flytte rundt :)

    SvarSlet
  5. Dygtig svigerfar du har! Og tak for det fine Etsy-link, det ser ud som et farligt sted... :)
    Kh. Sidsel

    SvarSlet
  6. Den bedste forandring, er når den er gratis. :-) Det ser lækkert ud.

    SvarSlet
  7. Wow, de er flotte, de svampe. Det må være den bedste svigerfar man kan ønske sig - en hvor man ikke skal smile høfligt over en gave, men rent faktisk mene det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare alletiders:-) Jeg er ihvertfald ikke blevet skuffet endnu:-)

      Slet
  8. Sikke nogle fine Etsy fund, jeg må vist også omkring den shop :)

    SvarSlet
  9. Den gennemsigtige vase, hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan se det i mit svar lige herunder Mathilde:-)

      Slet
  10. Super tip, har strassgt en ordre ... Hvor er den finurlige og ret skønne akrylvase fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe, jeg har købt den i Berlin for flere år siden, men jeg har lige fundet den her på Amazon http://www.amazon.de/cedon-victor-vase/s?ie=UTF8&keywords=Cedon%20Victor%20Vase&page=1&rh=i%3Aaps%2Ck%3ACedon%20Victor%20Vase
      Den hedder Cedon Victor

      Slet
  11. Tak for Jeres søde kommentarer:-) Jeg tror også min svigerfar kigger, så roserne går videre til ham;-)

    SvarSlet
  12. Fine billeder - elsker vasen :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/11/giveaway-5-pocket-jeans.html

    SvarSlet
  13. Tak fir Tippet til at undgå at gå ned på glitter - gys!!

    SvarSlet