mandag den 26. november 2012

Julestue

 




I går havde vi besøg af Sylvesters farfar, og han havde den mest fantastiske gave med til Sylvester! Et julehus med plads til kalendergave! Han har selv lavet huset, og alt er så gennemført ned til mindste detalje, det er svært at gengive på billeder! Og apropos billeder, så er de helt elendige trods massiv redigering, men det her aftenlys gør det mildest talt besværligt!! Jeg er normalt meget kritisk hvad angår mine billeder, men jeg er simpelthen for ivrig for at vise frem, til jeg kan vente på at få taget nogle andre billeder:-)
Man kan tænde og slukke lyset inde ved nisserne, og pakkerummet kan også fint bruges som garage! Nu mangler vi bare at finde en god plads til det i stuen:-)

22 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det bare helt særligt fint og magisk!
    Det er altså så imponerende de ting han laver, ham Sylvesters farfar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig fuldstændig magisk <3, jeg var også helt hensat til barndommen da vi sad og beundrede det:-)
      Jeg har foreslået ham at udgive en bog, men han vil helst bruge tiden på at lave ting til sit barnebarn, så det vil jeg ikke argumentere i mod;-)

      Slet
  2. Hvor er det et fuldstændig fantastisk nissehus svigerfar har lavet. Han er virkelig dygtig. Nissehuset apellerer virkelig til fantasien og nissedrømme.

    Tænk sig, jeg vidste slet ikke jeg ville ønske vi også have sådan et fint nissehus til pigerne. Heldige Sylvester som hver dag kan åbne lågerne til en fin gave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Med fare for at blive helt rørstrømsk så er det altså enormt rørende at han har brugt så meget fantasi og fingersnilde for at glæde sit lille barnebarn. :)

      Slet
  3. Hvor er han bare sej din svigerfar. Helt vildt! Og dygtig! Hvis han mangler endnu et barn at forkæle, så siger du bare til ;) Og hvor er Sylvester altså bare sød. Han ligner dig mere og mere.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot!!! Min farfar lavede engang et lignende nissehus til mig som barn, jeg var så lykkelig for det og jeg brugte time efter time med at lege med nisser og lave julepynt til det. :-) Jeg er sikker på at Sylvester bliver super glad for det!

    SvarSlet
  5. Jeg er dybt imponeret - hvor er det fint og gennemført!

    SvarSlet
  6. Så fin en gave! Det kommer til at gå i arv mange gange er jeg sikker på.

    SvarSlet
  7. Det er simpelthen så flot !!!- din svigerfar har virkelig styr på sit håndværk og har da bare de fedeste ideer! Jeg er VILDT imponeret og liiiiidt misundelig;)

    SvarSlet
  8. Den er da simpelthen også helt fantastisk! Kan godt forstå du ikke kunne vente! Sikken et barndomsminde den vil komme til at skabe!

    SvarSlet
  9. Sikke fint og gennemført, meget meget flot nissehus. Jeg kan godt forstå, at din lille Sylvester ser så betaget ud - mega sejt at have sit eget nissehus!

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint. Og hvor ser Sylvester sød ud som han sidder der helt stolt:)

    SvarSlet
  11. Helt fantastisk... Sikke en sej bedstefR at have, der lige gider lave sådan et pakkekalenderhus!

    SvarSlet
  12. Super fint hus! Og jeg, der ellers lige syntes jeg havde lavet sådan en fin pakkekalender til min søn...den blegner lidt ved siden af det hus :-)

    SvarSlet
  13. Hvilket fantastisk nissehus! Altså hvor er det fint :)

    SvarSlet
  14. Armen hvor er det bare flot! Det er da et hvert barns drøm, og at det så er lavet med kærlighed og omtanke af farfar gør det bare så meget bedre.

    (byromby.blogspot.com)

    SvarSlet
  15. Kan godt forstå din glæde. Hvilket skønt julehus! Er imponeret.

    SvarSlet
  16. Sikke en dygtig farfar. Sylvester er en meget heldig dreng:)

    Og selvfølgelig kan pakkerummet være garage. Drenge er fantastiske!:)

    SvarSlet
  17. TUSIND TUSIND tak for Jeres helt utroligt søde kommentarer:-) Jeg håber min svigerfar læser med, det ved jeg nemlig at han gør engang imellem:-)
    Der er ingen tvivl om at Sylvester er stjernen i hans liv, og det her hus kommer til at skabe mange gode barndomsminder som en af Jer også skrev:-)
    Jeg må indrømme at jeg selv var lige ved at knibe en tåre da vi pakkede det ud og fik tændt lyset i det:-)

    SvarSlet
  18. Fantastisk fint, eventyrligt og stemnings-skabende hus!!!
    Hvor er I heldige :-)

    SvarSlet