fredag den 16. november 2012

Flashback outfits












I mangel af nye billeder (og nyt tøj!!!!;-)), så kommer der her lidt blandet flashbacks! Nogle gange er det en god ide at kigge tilbage på noget at sit gamle tøj, og se hvordan man kan bruge det igen! Jeg er bare ikke særlig god til det! Jeg bliver så hurtigt træt af at se på mig selv i det samme...
Sådan helt ægte modeblogger bliver jeg aldrig, jeg fatter ikke hvordan de får tid til at tage alle de billeder! Og halvdelen af mit tøj er alligevel også gråt joggintøj, og det magter jeg ikke helt at vise frem;-)

Jeg håber I alle har en dejlig weekend i sigte:-) Jeg vender stærkt tilbage med lidt nyt fra symaskinen i løbet af weekenden:-)

7 kommentarer:

  1. Skønne billeder!!! Jeg er helt vild med det sidste billede - Kombinationen er de mønstrede bukser og den grønne strik er genial, og det outfit ville jeg virkelig gerne iføre mig i morgen :)

    SvarSlet
  2. Lækre gensyn. Jeg har aldrig helt kunne få din bordeaux strikkjole ud af hovedet :)

    SvarSlet
  3. Jamen det er jo også en måde at bruge tøjet mange gange på... og så slider det ikke yderligere på det ; )
    Rart at se dig igen ; )
    Er det mon nyt tøj der skal køres gennem symaskinen så?
    : )

    SvarSlet
  4. Tak for inspirationen. Jeg er selv en idiot til at finde ud af, hvad der er smart og hvornår. Til gengæld har jeg fuldstændigt styr på, hvad min søn skal gå i. Sjovt, som tingene har ændret sig. Tror lige jeg skal hanke lidt op i mig selv og mit tøj igen :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for Jeres søde kommentarer, og undskyld at jeg er så sløv til at kommentere tilbage:-( Det skal nok komme igen...

    SvarSlet