lørdag den 17. november 2012

En slags guirlande til jul...






På ét område er jeg i god tid, nemlig det område der hedder guirlander til jul! Jeg har klippe klistret lidt (igen), og ud af forskelligt papir og gamle modeblade, har jeg lavet en girly guirlande! Man kan jo lave en i lidt mere julede farver, eller sort/hvid, eller noget helt andet, for at få et anderledes udtryk.
Papircirklerne er i 3 forskellige størrelser, og jeg har limet 2 og 2 sammen for at de er lidt kraftige. Derefter er de bare syet på symaskine med neontråd... Nemt!

Rigtig god lørdag:-)

27 kommentarer:

  1. Den er bare fin Ninna - jeg har lavet en lignende, bare med glimmer og mere afstand imellem :-)

    SvarSlet
  2. Så fin Ninna :) og super nemt. Go' weekend. Kh.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Jeg kan godt lide dine neon detaljer - har også en NuNu suttekæde + hue til Karla:)

    Jeg har først nu oprettet min egen blog, men har fulgt din længe - håber også at du har lyst til at kigge forbi hos mig.

    SvarSlet
  4. Og så bliver den bare så meget lækre med det papir!

    SvarSlet
  5. Jeg stemmer i - Super fin guirlande ninna ;) - og det bedste er, at får man ikke pakket den væk lige efter jul, så gør det ikke så meget - jeg er vild med all-year-pynt;)

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet fin, men jeg tænker, hvor glimmeret er? ;)

    SvarSlet
  7. Den er bare super, super fin. Kan godt lide Majas forslag med mere glimmer ;)

    SvarSlet
  8. Den er bare super fin! Rart at kunne bruge alle de gamle magasiner til noget:-)

    SvarSlet
  9. Super fin, mini makker :) og jada, på med glimmer, neon glimmer...

    SvarSlet
  10. Hvor er den fed, og ikkenødvendigvis julet, med mindre du går all in med glimmer!

    SvarSlet
  11. Sikke en fin ide.. Ærgrer mig over, at jeg ikke har en symaskine, så jeg kan gøre dig ideen med guirlanderne efter. Men uh, hvor neon bare spiller sammen med de fine motiver fra magasinerne - skøn inspiration!

    /Trine
    oppepaaanden.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Du er simpelthen så kreativ :) Sikke en god ide!

    SvarSlet
  13. Super god idé : ) Jeg har også en guirlandeidé kørende i knolden, måske den materialiserer sig snart ; )

    SvarSlet
  14. Rigtig fin. Jeg har lavet cirkelguirlanderne, men måske skulle man til det!

    SvarSlet
  15. Super fint!! Rigtig god idé :)

    SvarSlet
  16. Sikke en god idé1 Jeg har en masse blade der kan klippes i og det kan jeg jo sætte ungerne i gang med, så syer jeg ;)

    SvarSlet
  17. sikke en farverig, fin idé:)

    SvarSlet
  18. Ha ha ha jamen jeg vender STÆRKT tilbage med tonsvis af glimmer så, bare vent:-)
    Og tak for søde ord og tid I har brugt på kommentarer, det varmer og bliver værdsat:-) Jeg bliver ikke ved med at være så sløv i kommentarfeltet...

    SvarSlet
  19. Den er rigtig fin :0) jeg kan anbefale Bolia s nye lookbook 2013 katalog med kobber forside og bagside, ganske gratis og smukt pap til sådan en ranke ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak for tippet Katja, det lyder som om jeg må på jagt efter det katalog. Kobber er jo det nye sort;-)

      Slet
    2. Ja det er da også rigtigt :0) hvis du ikke får hapset et blad må jeg snuppe et par blade i min lokale Bolia og sende omslaget til dig ;0)

      Slet
  20. Arj hvor er det fint. Ærger mig virkelig over, at jeg ikke har en symaskine!

    SvarSlet
  21. Så fint, og hvor det pynter...
    Super kreativ ide du har fået!
    ..og fin blog, rigtig inspirerende!
    /Karina

    SvarSlet