søndag den 28. oktober 2012

LEGO Duplo Zoo give away





Der findes også en LEGO duplo zoo app til smartphone, der er super fin!


Vi har haft fornøjelsen af at teste et nyt produkt fra LEGO, nemlig Duplo Zoo. Vi har leget med det et par gange, og jeg synes det er super fedt, Sylvester er nok lige lidt for lille til helt at forstå Zoo konceptet. Men han kan jo de forskellige dyr, og er helt vild med dyrepasserens bil, så han er faktisk rigtig glad for at lege med det:-)
Jeg har fået lov til at udlove en æske Duplo Zoo til en af Jer derude, den kunne jo sagtens bruges som en julegave:-)


Jeg håber I har lyst til at være med, det eneste du skal gøre er, at skrive en kommentar til indlægget her, og så trækker jeg en vinder søndag den 4. november kl 20.00.

Jeg bliver også rigtig glad hvis du tilmelder dig min blog på bloglovin´, men det er ikke et krav:-)
Du må naturligvis også gerne reklamere for give away'en enten på blog eller Facebook:-)
LEGO duplo har også en Facebook side lige her, den bliver hele tiden opdateret med nyheder og gode ideer.

Alle kan deltage bare HUSK MAILADRESSE, så jeg kan kontakte den heldige vinder.

190 kommentarer:

  1. I'm in... Elsker lækkert legetøj, og jeg er sikker på at Alba nok skal blive stor nok til at hun synes det er sjovt en dag :0)

    SvarSlet
  2. Uha har et par gutter der vil blive meget for sådan en gave:-)

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gerne vinde.

    Mvh
    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  4. Håber jeg er heldig :-)

    Mvh
    Anne
    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej. Det ville jeg elske at kunne forære min søn på 3, som er helt vild med både dyr og lego og lige nu ikke laver andet end at bygge hjemmelavede huse til sine dyr i duplo. De bedste hilsner Sofie (sofiewisborg@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. Ja det kunne jeg sørme godt bruge som julegave til min lille søn :-) Håber at være den heldige...

    Kh Nanna, Stjernepus

    steensgaard77@gmail.com

    SvarSlet
  7. Den kunne jeg godt ønske mig til vores datter på 3... Mvh. Maria mulle_maria@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Ville da sikkert kunne underholde min lille gut;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her kommer så også lige min mail;-) cath0507@gmail.com

      Slet
  9. Vil meget gerne være med

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er med. Det er en fantastisk julegave :-)

    SvarSlet
  11. Det ville være et kæmpe hit herhjemme.
    Så deltager hellere end gerne :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil vinde! Kunne nemlig være fuldstændig perfekt som en julegave!! Jeg følger dig på bloglovin'! Håber du måske også vil følge mig :-)

    SvarSlet
  13. Jeg kender en lille dreng, der ville elske at få sådan en skøn zoo :-)

    SvarSlet
  14. Den vil jeg da også gerne have chancen for at vinde :)
    Rikke (rikkeoksen @ mac . com)

    SvarSlet
  15. Herhjemme forstår Emil alt om zoo, men vi bor jo også lige i Løveparkens baghave... Kan faktisk høre ulvene både morgen og aften. Emil ville elske sådan en kasse. Krydser fingre.
    Kh Stine

    SvarSlet
  16. Krydser fingre
    Nille_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Åh hvor fedt.. Har to drenge på et og tre der sikkert vil få stor glæde af det :)

    SvarSlet
  18. Den ville Uden tvivl gøre lykke herhjemme :-) - Louise (louise@dotcomon.dk)

    SvarSlet
  19. Sådan et sæt vil min datter blive glad for når hun blir lidt større ;)
    Hilsner Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Mine drenge vil elske den pakke :-) anette.andreasen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med. har en dejlig niece, som vil elske at lege med duplo zoo'en :-)

    SvarSlet
  22. Åh den ville blive godt modtaget her på matriklen :) Kh Line

    SvarSlet
  23. Her vil jeg gerne være med -:) indrapold@hotmail.com vh indra

    SvarSlet
  24. Jamen Dublo er jo skønt!! Har 3 unger der vil elske at lege med det. Følger trofast med via bloglovin. Kh Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  25. Vi mangler noget lego som ikke er lyserødt her i huset. :-)

    SvarSlet
  26. Et lod i puljen til sødeste Severin:-)

    dorte.knudsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  27. Lækker giwe away. Har 2 små børn som er store duplo tilhængere, så derfor ville det være helt vildt dejligt med sådan en fin æske:-) Mvh Stine stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  28. Må man være med selvom man ikke har børn, men en lækker nevø man gerne vil forkæle? Tror Hugo ville bruge timer på det der duplo og sikkert lege godt sammen med mig også, da jeg glædeligt leger med ham, når jeg er på besøg.

    SvarSlet
  29. Zoo´en er Ludvigs størtste ønske i år, så det kunne være SÅ fedt hvis vi vandt (ja vi, alle i husstanden leger med duplo, hahaha..)

    SvarSlet
  30. Det vil lige være noget for min den mindste.

    Camilla@frumillascupcakes.com

    SvarSlet
  31. Det ville jeg elske at vinde til Melvin!!!!! Jeg krydser alt, hvad der krydses kan!

    SvarSlet
  32. Uh det vil vi ELSKE her. Silas snakker meget om det, når han ser det i tv:-)
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Det ville være så dejligt at vinde til Vanessa! Hun er lige begyndt at bygge duplo og elsker dyr(0:

    SvarSlet
  34. Perfekt til min søn! Vil meget gerne eje :-)

    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  35. Her vil jeg også gerne være med..:O)
    LEGO er altid et hit hos mine drenge.
    :O) Lisa-sp@sol.dk

    SvarSlet
  36. Hold nu op det ville virkelig falde i rigtig god jord her hjemme.. Vi leger rigtig meget med lego.
    Håber meget man kunne få lov at være den heldige..
    Vil også lige sige at jeg er helt vild med dit udtryk på bloggen det er så flot, har også lige lavet om og er også blevet ret tilfreds..
    Rigtig god søndag, det der er tilbage..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
  37. Wauuu, det ville da være fantastisk til jul!

    SvarSlet
  38. Det kunne være en skøn skøn gave til min Marie på 2 år, som bare elsker LEGO!
    Dbh Helle
    www.hbondergaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  39. Jeg må gå ind under barnlig sjæl ;) Min niece har netop fået øjnene op for Duplo, og jeg ved hun ville elske en pakke som denne under juletræet.

    SvarSlet
  40. Ej, hvor sjovt. Min datter på 2,5 har spillet "giraffen & kaninen" på iPad'en og synes det er vildt godt. I dag legede hun læge med en giraf og en kanin ligesom i spillet. Kunne være vildt sjovt for hende at kunne lege med det for real. Hilsen Nina nummer99.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Hvor fint! Marius elsker Duplo! Hvis han kunne få fingre i sådan et sæt, er julen reddet <3

    SvarSlet
  42. Min søn elsker det!
    Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  43. Isabella elsker duplo - lige pt er vores klaver dækket af bondegårdsdyr :) krydser fingre mvh Kristina / kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  44. Vi elsker DUPLO herhjemme. Alle børn på 3, 8 og 11 år, kan finde på at lege sammen om det.
    Så jeg er helt klart med :)

    SvarSlet
  45. Lækker give away! Ville falde i god jord herhjemme!
    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  46. DUPLO - det er lige os, derfor vil jeg selvfølgelig gerne se, om vi er heldige.

    SvarSlet
  47. Tænk hvis man kunne være så heldig, der er til mange timers god leg. Jeg er da helt klart med.

    hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Fedt mand! Vil så gerne vinde Tinaenoe@gmail.com

    SvarSlet
  49. Ihh, vi er med. diddelouise83@gmail.com

    SvarSlet
  50. Fedt mand! Vil så gerne vinde Tinaenoe@gmail.com

    SvarSlet
  51. Tænk tackling værelse heldig at vinde duplo til lillemanden :-)

    Pernille_pallisgaard@yahoo.com

    SvarSlet
  52. Ved lige præcis hvem der skulle have det, hvis jeg var så heldig at vinde :-)


    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  53. Den ville være perfekt som julegave til Alfred:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  54. Vil riiiiigtig gerne deltage;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  55. Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen. MVH Marie
    marie_oee@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne deltage
    Hilsen Mathilde // frk.mathilde@gmail.com // mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  57. Lige noget for Carla....
    Hilsen Anne anness@live.dk

    SvarSlet
  58. Den ville mine 2 årige elske at få herhjem:)

    SvarSlet
  59. Smider et lod i puljen for min Eva. Hun kender godt den version der kan spilles på mobilen ; )
    sinestrange@gmail.com

    SvarSlet
  60. Elsker Duplo :-) diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Ej hvor fint - har ikke selv børn, men ville elske at glæde en anden med sådan en fin gave!
    -Janne (rainrotten @ hotmail.com)

    SvarSlet
  62. Lækker give away! Med 2 drenge og 1 pige i huset, vil det være et hit at vinde sådan en fin kasse.
    Håber -Louise

    SvarSlet
  63. Hjemme hos os elsker vi Duplo, så vi håber på at være de heldige vindere. gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  64. Åh den må jeg bare vinde til min datter. Vi elsker lego herhjemme om min datter kan lege med det i timevis. Så en lego duplo zoo vil helt sikkert bringe stor glæde! :-)

    SvarSlet
  65. Jeg hopper strakt med i håbet om at vinde, for så har jeg den perfekte julegave til Oskar:-)

    SvarSlet
  66. Skønt sæt - jeg vil gerne være med.

    mailtilmaja(a)gmail.com

    SvarSlet
  67. Åh vi ELSKER LEGO herhjemme, og zoo'en har stået på ønskesedlen sammen med cirkus længe! Krydser for, at det er mig der render med lækkerierne! Smil fra Mia

    SvarSlet
  68. Her i huset er vi også ret vilde med duplo, og især dyr, så det er jo et perfekt match - så jeg er med!

    SvarSlet
  69. Sikke et fint sæt, jeg leger gerne med
    tantegroen(a)live.dk

    SvarSlet
  70. Jeg er også klart med!
    Åh har aldrig rigtig fattet forskellen på bloglovin og "det gamle system"...
    Bloglovin virker bare ikke rigtig for mig :(
    Jeg får ikke læst de mails...
    Er det bare mig???
    kh Libbie

    SvarSlet
  71. Min venindes dreng er lige blevet to. Han skal have denne her Zoo, hvis jeg vinder - og det håber jeg, jeg gør :-)

    SvarSlet
  72. Fedt sæt! Det vil min Sylvester sikkert få stor glæde af :-)
    Lullobello@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Heldige Sylvester! Men så håber jeg i stedet at være heldig med din give-away for her er Dublo også et stort hit og en af de ting vi mangler i samlingen er zoo, som kan gøre lægehus, familiens hus og prinsesserne selskab. :)

    SvarSlet
  74. Krydser alt hvad der krydses kan :-D loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Vi er vilde med Lego herhjemme og Aps'ne bliver brugt flittigt af begge drenge, de er super gode - jeg vil meget gerne være med :o)
    Rigtig god ny uge

    SvarSlet
  76. Skal bruges som fødselsdagsgave til min veninde, hvis jeg er den heldige.
    hoest.mette@gmail.com

    SvarSlet
  77. Her må jeg vist hellere være med, man kunne jo være heldig at få sønnens julegave i hus;)

    SvarSlet
  78. Mette Melchiorsen29. okt. 2012 kl. 09.25

    Jeg drømmer mig straks tilbage til mit gamle børneværelse, hvor jeg selv legede med LEGO duplo i timevis! :D Derfor vil jeg også elske at overbringe sådan et legeeventyr til min kære niece i julegave! :)
    - Mette Melchiorsen (mette-km@hotmail.com)

    SvarSlet
  79. Lækker præmie! Den krydser jeg fingre for jeg vinder til min lille pige. LEGO er jo et fantastisk koncept!

    Mvh.

    Jeanet (jeanet_kristensen@sol.dk)

    SvarSlet
  80. Sådan et ZOO-sæt kunne virkelig redde en meget lang vinter med en 2-årig i en lille lejlighed på Trøjborg... Janus' ynglings legetøj ligenu er nemlig LEGO duplos togsæt med en giraf (+kanin) på ladet. Det drøner frem og tilbage i vores vindueskarm, mens der komme bbrrrrmmm-lyde. Herlig med den fantasi sådan en dreng er i besiddelse af. God vinter til dig og din familie (har fulgt din blog et stykke tid - og har nu også forsøgt at tilmelde mig bloglovin). Selv lavet en meget primitiv blog for familie og venner: Den hedder bornehojde.blogspot.dk - et sted skal man jo starte ;)
    Mvh. Maria Christensen (maria.bregnballe@gmail.com)

    SvarSlet
  81. Det ville være fantastisk underholdning til mine små niecer! Så har moster også lidt, de kan lege med, når de engang imellem kommer på besøg ;-)
    stine_bay@live.dk

    SvarSlet
  82. Min Storm ville elske det, så her bliver jeg også nød til at være med! :o)

    God dag fra Pernille
    Pernilleogrune@gmail.com

    SvarSlet
  83. Det ville være et kæmpe hit her :-)
    Her er det kun dyr der bliver leget med, så sådan en zoo ville være fantastisk :)

    Vh. Zabrina

    Zabrinare@aol.com

    SvarSlet
  84. WUAU HVOR EN FIN GIVEAWAY NINA!!! Åh denne vil jeg bare så gerne vinde!!!...og sikke mange tilmeldte der allerede er :-)
    Det ville være en perfekt gave til lille Noah. Han er begyndt at fatte interesse for legoklodser, og kan nu både samle og skille dem ad, så inden længe vil denne zoo være et stort hit!!
    Jeg linker fra min blog pg krydser arme og ben :-)

    SvarSlet
  85. Den vil jeg simpelthen så gerne vinde til Otto! Han bruger app'en flittigt, og han er begyndt at bygge meget med klodser og digte historier. Ville elske at se ham lege med det her <3

    SvarSlet
  86. Uhh det ville passe perfekt til min datters fødselsdag den 13. november :)
    vickikj@hotmail.com

    SvarSlet
  87. UHha, det ville være lækkert at vinde trænger til nyt legetøj i kasserne der bliver taget frem hver gang der kommer børn i huset, og det er tit!

    Vil gerne følge dig via bloglovin - men hvor dælen gør jeg det?

    SvarSlet
  88. Duplo er et stort hit hjemme hos os - både hos store og små, så lidt nyt til samlingen, ville være et hit.

    SvarSlet
  89. Uhhe ville passe perfekt til min datters 2 års fødselsdags gavebord i den kommende weekend. Dyr og zoo er pt det store hit:)
    annewegenerdk@gmail.com

    Dejlig dag til jer
    Anne

    SvarSlet
  90. Jubii. Den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  91. Åh, den vil min dreng elske. Vi har allerede den duplo app og den er fantastisk. Hold da op, hvor har min dreng og jeg brugt mange timer med den.

    jeanetterosenvind@gmail.com

    SvarSlet
  92. Nej,hvor skægt...Jeg har lige spurgt min kæreste om vi ikke skulle købe det her sæt til vores datter (som er for lille til at lege med det endnu),kun fordi jeg synes det så så fint ud og så for at være sikker på at have det klar til hende når hun en dag er stor nok til at få glæde af det. Tror ikke helt han synes det er lige så nødvendigt som jeg, så nu håber jeg at vi kan vinde det ;)

    Mange hilsner fra Anne Sofie

    fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  93. Krydser finger for at Sigurd vinder xxx

    :-) Iben

    Persillefri@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Jeg vil mægtig gerne være med i konkurrencen herom, jeg kender en lille fyr som ville komme helt i himlen ved sin egen zoo :-)

    Kh

    SvarSlet
  95. Nøj efter Alexander er blev storebror, så er lego den måde vi er sammen på hver aften, så denne ville falde et rigtig godt sted.

    Natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Min tre-årige ville elske sådan en æske - og storebror på 6 ville helt sikkert plage om lov til at lege med. Duplo er og bliver genialt legetøj til både små og store - det er bare brugen af det, der ændres (nøj, hvor har jeg selv bygget mange duplohuse til Barbie som halvstor pige). marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  97. Den ville hitte hos min Max :-) vi har også appen som er højt elsket.
    Og så ville den da være så fin som julegave :-)
    Vh Trine som i øvrig takker for en hyggelig blog.
    Put_trine@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Det vile være alletiders hos os.. Krydser finger..
    Smil M (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  99. Jeg deltager gerne i denne fine give away.

    Hilsen Maria - bolido@live.dk

    SvarSlet
  100. Hold nu fest hvor vil vi gerne vinde den! Duplo er et stort hit herhjemme, men det er og bliver nu også en tidløs klassiker. Vi har allerde app'en og Noah elsker den!
    randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Uhh den vil jeg gerne vinde, perfekt til julegave :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Ja tak, sådan en pakke kunne jeg da godt bruge til knægten;-)
    linsensprojekter@gmail.com

    SvarSlet
  103. Sådan en pakke LEGO ville vække stor glæde her hos os :-)

    Hilsen Heidi

    Heidileth@stofanet.dk

    SvarSlet
  104. Lego er bare mega godt!
    Kender en sød pige som ville elske sådan en zoo :)

    SvarSlet
  105. Hvis jeg vinder ved jeg lige hvem der kunne bruge sådan en stor fin zoo :o)
    Anjahartvig@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Kender en sød nevø, der ville blive rigtig glad for sådan en æske :-)

    SvarSlet
  107. Jeg kender en lille pige der godt kunne bruge dette i julegave:)

    SvarSlet
  108. det vil jeg meget gerne vinde til min lille november dreng :)
    herlig giveaway


    vh
    Margit fra
    Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  109. Det kunne vi rigtig godt bruge herhjemme:)

    andersen_tine@hotmail.com

    SvarSlet
  110. Haps for en lækker præmie - vores elefanter savner nu også lidt selskab :) kh anja

    SvarSlet
  111. nuuuj jeg er da klart med på denne give away!

    SvarSlet
  112. Labert - du ryger da straks på bloglovin-readeren og så krydser jeg pøllerne for at vi snart skal have eksotisk selskab i det lille hjem :) de bedste hilsner Jimmy

    SvarSlet
  113. Vi elsker duplo her på matriklen - vi krydser fingre!
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Er så meget med, og jeg kender en lille pige, der ville elske at vinde :-)
    Soehestenblog@yahoo.dk

    SvarSlet
  115. Det ser ud til at være den helt rigtige julegave til mine drenge :-)

    SvarSlet
  116. Malou ville elske den!! :-) jeg er med!

    Hvor ser han sød ud lille S, som han sidder der og koncentrerer sig ;-)

    SvarSlet
  117. Wuaw.. denne pakke ville min nevø ELSKE!! Det er hans største ønske til jul og jeg ville ønske jeg kunne give ham den, men på SU er det desværre ikke muligt, med mindre jeg er heldig at vinde her. Krydser alt. Kh Kamilla

    SvarSlet
  118. Sylvester er en dejlig heldig dreng :o)
    Deltager gerne, mine børn er dog blevet for store til Duplo men min venindes søn på 2 vil elske pakken :o)
    Kh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Vi elsker Duplo herhjemme og med 3 renge på hhv 0, 2 og 4 vil der være grundlag for mange, mange timers underholning!

    SvarSlet
  120. Min datter på 3.5 ville elske at få sådan en Zoo i julegave!
    Deltager gerne :-)

    Maria

    mariabagh@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Mega lækker give-away. Min Duplo-tossede lille dreng ville elske at eje sådan en ZOO :)
    Jeg følger skam allerede på bloglovin :)

    /Stine
    mereglimmer@gmail.com

    SvarSlet
  122. Mine drenge ville elske den zoo, så jeg håber at jeg vinder.

    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  123. Min datter Asta på 1,2 er besat af dyr ;-) Så jeg er helt klart med ;-) Ih hvor spændende!

    /Marlene :-)
    marlene_lind@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Det er jo en genial julegaveide til en dyreglad pige på 1,5 år.

    /Lise

    Lise-hansen@stofanet.dk

    SvarSlet
  125. Ahhh - Lego en sikker vinder :-)

    Zirqes@gmail.com

    SvarSlet
  126. En af de app min far har på sin iPad er LEGO dublooen. Clara elsker ham for den. Så bare så de to kan have deres moments har jeg ik selv downloadet den. Hun ville elske dyrene også. Så krydser fingre. Og har dig allerede på blogloving. Selvom man der savner din lækre topillustation;)

    SvarSlet
  127. Hvor ville det være fedt at vinde den skønne kasse. Vores smuksak ville ELSKE at lege med det:) så krydser alt hvad der krydses kan for at vi kan glæde hende med en så fed gave fra LEGO duplo:)

    Vores mail er: karina_stub@yahoo.dk

    Hav en dejlig dag:)

    Mvh karina med to skønne smuksakker der virkelig ville blive ovenud lykkelige for at få nyt skønt legetøj i form af LEGO duplo:) krydse krydse krydse:)

    SvarSlet
  128. Årh, den ville min søn elske!

    Dejlige billeder af S :-)

    SvarSlet
  129. Hej Fru Schou,
    Det sjovt for vi har lige kigget i legetøjskatalog og snakket om vi håber vores lille dreng blir en lego dreng :) Det her sæt ser totalt fedt ud!! tildekresta@gmail.com

    Tak for en fantastisk blog, jeg følger glad med.

    SvarSlet
  130. SÅ fin en give away - jeg krydser fingre for, at jeg er heldig!
    anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  131. Det ville være den perfekte 3-års fødselsdagsgave til min datter midt i november.
    Håber hun er så heldig.
    nina@nobelius.dk

    SvarSlet
  132. Uhh jeg skal også være med:-)

    SvarSlet
  133. Jeg deltar gjerne.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  134. Krydser alt !!! :)
    Lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  135. En super ide som julegave til min lille trold ;)
    Semine77@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Tror da helt sikkert at jeg ville blive "dagens MOSTER i skysovs" hvis jeg nu er så heldig at få sendt dette LEGO min vej. Krydser mine fingre små. Hilsen Rikke. rikkeriks85(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  137. Mine børn elsker zoo og det vil være skønt at give dem muligheden for at bygge et herhjemme. Krydser fingre.
    Kh. Pia. (Pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  138. Duplo kan man næsten ikke få for meget af, så jeg smider gerne et lod i puljen :)
    mie.mangelsen@gmail.com

    SvarSlet
  139. Det vil jeg da gerne vinde:-) hilsen Louise, louisestockmann@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Uh det vil jeg gerne vinde. tina4ever19@hotmail.com

    SvarSlet
  141. Min dreng vil blive ellevild, hvis duplo pakken kommeir hjem til ham- han elsker Lego Duplo!!

    Kh tanjatvedergaard@gmail.com

    SvarSlet
  142. Den ville min Filippa-pige blive glad for. Jeg håber at hun bliver den glade ejer. Metchenh@hotmail.com

    SvarSlet
  143. Uhh, den vil jeg gerne kunne give min lille dreng! Han elsker dyr og Duplo - perfekt combo! :-) P.S. tak for en rigtig fin blog, jeg nyder at følge med.

    Kh Signe

    signebechmortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Ihh det ville skabe glæde herhjemme, begge unger elsker Dublo og specielt når det har noget med dyr at gøre. Krydsede pølsefingre herfra ;)

    Mari@bondesen.org

    SvarSlet
  145. Frej ville elske Lego Duplo Zoo. Håbe håbe...

    louise@angelface.dk

    SvarSlet
  146. Oh great, we want it! ;-)

    Regards from germany
    Shiva

    MissShiva77@aol.com

    SvarSlet
  147. den zoo ville jeg gerne vinde til mine børnebørn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. min mail
      Marianne.simoni@gmail.com

      Slet
  148. Håber jeg er den heldige - har en lille trold, som ville blive ellevild :-)

    Kh. Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  149. Det er lige noget for mine to små drenge, de vil blive glade :)

    Anna (annaorlowitz@gmail.com)

    SvarSlet
  150. Ihh, min prinsesse elsker duplo spillet og hun ville elske at få aben, elefanten og hele zoo :)

    Hilsen
    Ane ( aneleth@gmail.com )

    SvarSlet
  151. Den ville være et hit:-) så jeg er med! Vh Mette, mettebaungaard@hotmail.com

    SvarSlet
  152. Nej det ved jeg bare at min datter ville elske at lege med!

    thildee(snabel-a)hotmail.com

    SvarSlet
  153. Skøn give away..Sixten på 3 år ville blive ellevild med sådan en fin ZOO..og hans storebrødre vil helt sikkert lege med..

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  154. Det har jeg da en niece der ikke ville blive ked af at få til jul :)

    SvarSlet
  155. Gaven skal gå videre til en skøn veninde (er på barsel - søn).:-)

    SvarSlet
  156. Fantastisk!!! Det kan vi godt bruge :D

    Jeg er med

    minemirakler@gmail.com

    SvarSlet
  157. Flot og dejlig give-away Jeg har en yndlings-"niece", som ville elske denne gave indtil min egen pige er stor nok til legen.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  158. Åhh her bliver jeg da nødt til at være med, for min lille gut ville ELSKE sådan en omgang :D

    agnethe-aboutagirl.blogspot.com

    SvarSlet
  159. Enestående give away.. Jeg krydser fingre og håber.. Jeg har en lille fyr der vil elske den og to ældre brødre der er helt LEGO tossede og som ville lege med.. Det er helt sikkert.. God fredag aften.. Kh. Mette

    SvarSlet
  160. Det ville jeg vinde :) Min mail er: s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  161. wow en lækker give away - det kunne helt sikkert være et hit hos den mindste :)

    linker da lige på min blog http://bullermusen.blogspot.dk/

    deltag evt også i min giveaway her http://krea-kaos.blogspot.com/ :)

    SvarSlet
  162. Ville elske at have sættet her liggende til når nevøerme kommer på besøg ... De hungrer efter legetøj når de besøger mig, og tror dette ville "mætte" dem :-)
    Mvh Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  163. Åh, Lego Duplo er et stort hit herhjemme hos den 2-årige. Den 1-årige vil også være med. Faktisk så har vi 'truet' den store dreng på 11 år at han skal have en Duplo Giraf i julegave ;) Han synes ikke at det er sjovt :)
    Hav en dejlig weekend.

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  164. Lækker give away, jeg kender en lille dreng, der vil blive rigtig glad for den i julegave.

    pernille_kjaer @ yahoo.dk

    SvarSlet
  165. Her må jeg klart være med!

    Krydser fingre og synes den lille zoo er så fin!

    SvarSlet
  166. Nej hvor er lækker give away - Duplo Zoo vil uden tvivl være et hit hos min Charlie-baron :-)
    uftitah@gmail.com

    SvarSlet
  167. Heldige Sylvester! :)

    Ville elske at vinde sådan en til Fleur. Vi har en lille pakke Duplo med Peter Plys, og hun leger næsten dagligt med det. Synes Lego er noget af det bedste legetøj til børn (og barnlige sjæle ;)).

    KH

    SvarSlet
  168. Jeg vil rigtig gerne deltage :-)

    ullach@gmail.com

    SvarSlet
  169. Den kunne jeg godt bruge til ungerne. LEGO er det bedste legetøj.
    Trine - missmai@hotmail.dk

    SvarSlet
  170. Hejsa, Karl ville blive glad!

    anne.kalma@gmail.com

    SvarSlet
  171. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  172. Uhhh, det vil jeg mægtig gerne vinde til mit barnebarn.

    tovekjaersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  173. Det vil jeg gerne vinde:-)
    miedehn@hotmail.com

    SvarSlet
  174. Den perfekte gave til min datter der fylder 1 år d. 16. november ... hun elsker allerede nu de store søskendes lille Duplo samling

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  175. Åh så fin - det vil sigurdmpå 18 mdr elske

    Susenbadusen@hotmail.com

    SvarSlet
  176. Er det overhovedet muligt at få for meget Lego Duplo? Vi elsker det ihvertfald herhjemme.

    SvarSlet
  177. Den vil jeg så gerne vinde til min Vilhelm:) krydser fingre:) Kh KM
    Kmskagen@hotmail.com
    Taaaak....

    SvarSlet
  178. Åh..... Den er da lige den jeg ønsker mig til børnebørnene. Den ældste er vild med Zoo og den skal den yngeste som også nok blive:-)

    Krydser fingre:-)

    Kh
    Hanne
    skarntydenoglupinen@gmail.com

    SvarSlet
  179. Det er jo lige den min lille Sophie ønsker sig til jul.
    Mette Gry
    gry1983@msn.com

    SvarSlet
  180. Den vil jeg gerne vinde til mine unger.
    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    SvarSlet
  181. Ihhhh... her vil jeg super gene deltage. Er meldt til hist og pist - og skal naturligvis nok smide et par likes på vejen <3

    Tak for en inspirende blog <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  182. uh lækker giveaway, I'm in!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  183. Hei, dette hadde vært en perfekt gave til barnebarnet mitt!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  184. Jubii, jeg kan stadig nå det. Det vil jeg da meget gerne vinde. :)

    Christina,
    christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  185. Puha, kan lige nå at være med :D
    Håber at jeg har trukket vinderloddet og kan glæde min datter med sådan en lækker julegave!

    God søndag herfra :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet