mandag den 11. juni 2012

On heels


I lørdags var vi på besøg hos gode venner i Odense, og jeg så mit snit til at dresse lidt op på fodtøjet;-)
Jeg har fundet mine gamle stiletter frem fra bunden af skabet (havde helt glemt dem), og følte mig vældig fin;-)





Skoen er fra ZARA (men gamle), sweatshirten er fra COS, og jeg har også vist den her, armbånd og ur er fødselsdagsgaverne fra min mand, og de er vist her og her

Jeg synes stadig det er mærkeligt at stå der foran kameraet, men samtidig så synes jeg også det er sjovt! Jeg har så meget på hjertet hvad tøj angår nemlig;-)

Håber I nyder en dejlig grå mandag;-)

30 kommentarer:

  1. Super fint outfit. Skoene er virkelig skønne:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker når der er selvportrætter i blogland! Det er så "sjovt"-spændende at se hvem der sidder og gemmer sig bag tasterne. Hvor ser du sød og glad ud, rigtig lækkert outfit. Lækker uden at være pyntet, på den virkelige fede måde. Skønne stilletter, og det er bare en kendsgerning at stilletter pimper alt for vildt!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en vidunderlig kommentar at få, TAK den er jeg glad for:-) Og ja, stiletter kan noget helt særligt, jeg tager dem bare alt for sjældent frem, fordi jeg nok er lidt magelig;-)

      Slet
  3. Du ser dejlig ud - og ja, du har da helt åbenlyst en holdning til tøj. Fedt at du deler med os! Mere af det, tak. :-)

    Jeg er desværre for høj til at gå med stilletter - men jeg er helt enig i at de virkelig gør en forskel for kvinders udtryk. Bare jeg også kunne gå med dem. :-)Men sneakers er nu også lækre. ;-)

    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria, og velkommen tilbage til blogland:-) Og jeg deler gerne, jeg kan nok i virkeligheden slet ikke lade være:-)
      Og sneakers er TOPfedt, jeg ville selv ønske jeg havde en masse:-)

      Slet
  4. Lækkert outfit - er helt vild med både sweater og stiletter. Og for en der sjældent bruger penge på tøj, så er det dejligt med noget inspiration :o) Og tusind tak for den fine hat, som jeg købte på dit udsalg. Den er simpelthen så flot, og jeg er vildt glad for den :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Lisbeth, dejligt du blev glad for den:-) Håber du nyder barselsboblen:-)
      Du må lure lidt udsalg på nettet så, der er gode kup at gøre:-)

      Slet
  5. Aldrig forspilde en chance for at tage fint tøj på ;o) Vi vil gerne høre om tøj og mode, så bare bliv ved!

    SvarSlet
  6. Ved du egentlig noget om, hvornår COS mon holder udsalg? Lækre, lækre sko:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, men jeg holder et virkelig vågent øje, og skal nok give besked når det sker;-)

      Slet
  7. Hvor ser du da godt ud! Indlæg om mode vil vi gerne have :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette:-) Dejligt med opbakning til den del:-)

      Slet
  8. Hvis jeg kunne stå oprejst i stiletter, så ville jeg give min højre arm for dit fine par.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det lyder da til du skal til stilettræning hos mig;-) Man behøver jo ikke vælge dem på 11 cm;-) De her er faktisk ikke mere en 7-8 cm og med et lille plateau også, det gør at de er ganske behagelige:-)

      Slet
    2. Det kunne godt blive nødvendigt med en bootcamp ;)

      Slet
  9. Du kan roligt stille dig foran et kamera... Du ser pisse godt ud ;0).

    Kram

    SvarSlet
  10. ...er vild med de mørke jeans til stiletterne som så igen er et godt match til armbåndet...toplækkert!
    Frisuren er altså også skøn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeans'ene er fra H&M til ingen penge, men er virkelig blevet en favorit for mig. Det er ellers flere år siden jeg gik meget med jeans. Jeg har haft en laaaaang kjoleperiode (og så lige en graviditet også), så det er helt nyt for mig style jeans, sweatshirt og stiletter, men jeg er ret vild med det:-)

      Slet
  11. Cool! Kender godt til det med at have "meget tøj på hjertet" ;) Det må man godt, når man også har andet på hjertet, ikke?!

    Og tak for the-hætten forresten. Den er så flot. Du er altså dygtig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man ihvertfald Mette;-) Man er nødt til at udleve sine passioner:-)
      Og selv tak, dejligt du er glad for den:-)

      Slet
  12. Hvor ser du godt ud Ninna! Virkelig fint outfit! :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  13. Sikke et par smukke stiletter, dem mangler jeg vist i min samling nu :)

    itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie, ja jeg er også glad for at jeg fandt dem igen i bunden af skabet:-)

      Slet
  14. Hvor ser du brandgodt ud...:) Elsker når du deler tips og outfits..;)
    Stilletterne er skønne!

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak Anne, det er jeg rigtig glad for at høre, det gør det jo unægteligt lidt sjovere når andre synes om det;-)

      Slet
  15. Pift pift, du ser godt ud!

    Jeg savner selv at have hæle på, men da jeg i forvejen er højere end Steffen, ser det topdumt ud når jeg lægger yderligere 10 cm til i højden. Jeg føler mig som et stort skrummel ved siden af ham, så de sidste 6 år har den stået på flade sko når vi har været ude. Suk...

    SvarSlet