fredag den 23. marts 2012

Fredagseffektiv


Jeg har været hjemme til middag i dag, og da mine forældre henter Sylvester i vugger, har jeg en heeeel lang eftermiddag til, ja lige hvad jeg har lyst til:-)
På 2 timer har jeg fået lavet følgende

-Flagranke i selvklæbende folie til Sylvesters kedelige hvide skab
-Syet (endnu) en make up pung, mon jeg snart har nok??
-Hængt gallerihylder op i soveværelset, helt selv, med boremaskine og alting:-)

Jeg får lige en kop kaffe nu, ovenpå alle strabadserne;-)



Min nye Libertyfavorit, den fås også som nøglesnor i min shop, send mig en mail, hvis du er interesseret i en make up pung;-)

Verdens kedeligste sengetæppe, men det pynter gevaldigt på det med hylden, nu skal jeg i gang med at arrangere hvad der skal stå der! Indtil videre pynter min nye fine gås:-)

Og min Dalarhest

Lyserød sweat fra, gæt engang, COS!!!
Må Jeres fredag være lige så effektiv, på enten den ene eller anden måde;-)

(Jeg har svaret alle spørgsmål på de 2 tidligere indlæg;-), tak fordi i gider kommentere og spørge)

20 kommentarer:

  1. Nej hvor er den flagrankenideen bare super:) den låner jeg også til de smås værelse:)
    Jeg har også været igang Idag på børneværelset - godt nok kun imellem Alba's putteri:)
    Dejlig værelse lille manden har:)

    God weekend:)

    SvarSlet
  2. Og lækker bluse - elsker farven:)
    Godt Cos kom til Århus også:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg så også ideen med flagranken selv et sted, men kan ikke lige huske hvor! Det tager ikke lang tid, og er ret så fint:-)
      Ja, jeg kunne vel næppe være flyttet til Århus, hvis ikke også COS havde gjort det;-)!!

      Slet
  3. Hold nu op...det kan man da kalde at være effektiv. De vitaminer du spiser, dem vil jeg altså gerne have nogle oplysninger på :o)

    Er da helt vild med din sweatshirt ( er af uransalige årsager blevet ret vild med lyserød...noget der aldrig er sket før, trods fødsel af et stk. pigebarn) og din cuff.

    God weekend.

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord Shina:-) Ja, jeg plejer heller ikke at være til lyserød, men jeg er blevet bidt af pastelfarver, og denne her er ikke for tøset synes jeg:-)
      OG jeg tror bare jeg fik energi fra det gode vejr, en masse kaffe og tanken om weekend;-)

      Slet
  4. Jeg tror jeg kunne leve i sådan en sweatshirt. Den klæder dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også du kunne:-) og tak:-)

      Slet
  5. Lækker sweat - er det kjolelængde! For så måtte den især gerne bo hos mig! God fredag og weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Knap nok vil jeg sige! Men det kommer nok an på hvor meget ben man har lyst til at flashe;-) jeg har taget et nr mindre end jeg ellers bruger for at den ikke blev for oversize, så måske i den "rigtige" str til leggins, men tør ikke love noget:-)
      Og selv god weekend;-)

      Slet
  6. Gang i dig - flotte resultater du fik ud af det :-)

    SvarSlet
  7. Hej igen :o) :o)

    bliver lige nødt til at høre om størrelsen på denne über lækre sweatshirt. Kan læse på shoppen, at den er oversize, hvilket jeg ikke er alt for meget til. Er den meget oversize? Og har du valgt den i den str. du normalt bruger eller er du gået lidt ned?

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ret meget oversize, jeg bruger normalt str L, men har taget den i M, ellers blev den for bred synes jeg! Jeg kommer til at bo i den her i foråret, den er så behagelig;-)

      Slet
  8. Hvor fedt at nå så meget - det er det vi lærer af at få børn: Maximal udnyttelse af hvert et sekund på et døgn :-) ser i øvrigt godt ud både flagranke og galleriliste ... God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man bliver dælme godt nok effektiv når man bliver mor;-) jeg klarede gallerihylden på 20 min, jeg er en lille smule stoltaf mig selv;-)

      Slet
  9. Det må jeg nok sige - gang i dig... :) Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  10. Din gallerihylde er super fin. Jeg overvejer den selv. Hurra for IKEA.

    SvarSlet
  11. I bor altså bare så fint, Ninna:)

    SvarSlet