mandag den 26. december 2011

YES!

Knap er julen overstået. før der er dømt udsalg! Og allerede fra i dag kan du shoppe udsalg på flere netshops. En af mine favoritter er COS, og her er nogle af mine udsalgsfavoritter!
Jeg fik et gavekort til COS i julegave,  så jeg har lige taget en lille shoppepause midt i flyttestress! I dag har vi pakket 42 flyttekasser, så det er velfortjent!

Støvlerne har jeg allerede, jeg købte dem (desværre) inden udsalget, men de er simpelthen SÅ lækre:-)
Jeg er normalt meget til kjoler, og især strikkjoler, men jeg har tvunget mig selv til at tænke lidt mere i to-delte sæt, og de her to sæt synes jeg er vildt lækre! Den gule clutch har jeg sendt lange blikke efter i noget tid, så den skal jeg helt sikkert eje:-)

Glædelig 2. juledag:-)

5 kommentarer:

  1. Det udsalg er jeg vist også nødt til at kigge nærmere på... Var i Århus butikken forleden, der er godt nok mange lækre sager.

    SvarSlet
  2. Uh ja udsalg :D der er også et førudsalg som jeg går og glæder mig til :) Og den der gule clutch kan jeg virkelig godt forstå du at du har sendt lange blikke!

    SvarSlet
  3. Jeps, jeg har også været der. Der er bare så meget fint tøj. Så både ungerne og jeg har fået nyt tøj i dag. Nu glæder jeg mig bare til at få en pakke fra dem. Du har virkelig valgt nogle fine sager. Jeg kiggede også på støvlerne:)

    SvarSlet
  4. Hvordan er COS' størrelser? Jeg har ikke noget fra dem, men de har virkelig mange fine ting, så jeg kunne godt tænke mig at udsalgsshoppe lidt hos dem.

    SvarSlet
  5. Jeg kom også til at lade mig friste af et par kjoler - men det er ok når de er til halv pris ik? :o)
    Nu glæder jeg mig bare til posten ringer på døren..

    Rigtig glædelig bagjul

    SvarSlet