tirsdag den 13. december 2011

Mangler du en julegave?

Jamen, så kig endelig videre, jeg holder nemlig lidt julesalg i min shop. Jeg har nogle ting til overs fra julemarkedet i Roskilde, og nu da jeg skal flytte, kunne det jo være dejligt at flytte så lidt som muligt med sig!

Jeg har sat alle huer, bolde og suttesnore ned, den sidste taske i Liberty er også sat ned.

Jeg har også  nogle helt nye ting i shoppen

Halskæder med keramikperler

Nøglesnor i Liberty Melly, der har været udsolgt i noget tid er nu tilbage

Nøglesnor i det fineste småblomstrede Liberty

Make up pung i Libertystof

Hvis du ønsker at købe noget, men gerne vil undgå Paypal, så skriv endelig til min mail ninnarahbek@gmail.com

Rigtig dejlig aften:-)

3 kommentarer:

  1. Uha Nina, du laver altå de fedeste ting! Er helt vild med den orange quiltning på make up pungen og båndet på nøglesnorene.

    SvarSlet