lørdag den 3. december 2011

Lørdag morgen

Først vil jeg lige sige TUSIND tak for de mange dejlige kommentarer på mit forrige indlæg om vores flytning! Jeg glæder mig allerede til at fortælle mere om hvad der kommer til at ske for os! Først og fremmest skal vi have fundet os et nyt sted at bo i Århus (eller deromkring), og det er tilsyneladende ikke det nemmeste i verden:-) Tøv ikke, hvis nogen har en ekstra 3/4-værelselses lejelejlighed på hånden:-)

Jeg nyder at se alle julerierne rundt omkring i blogland, og vi har prøvet at lave bare en lille bitte smule julestemning herhjemme, selvom alt skal pakkes ned! Men en tidlig lørdag morgen med stearinlys og hygge, kan altså næsten også gøre det:-)



Jeg er ved at male gulvet i gangen, det skulle jeg have gjort for længst, men nu får de kommende ejere glæde af det;-) Hvem det så end bliver...

2 kommentarer:

  1. Det ligner en hyggelig lørdag morgen:) Jeg hygger også inde med specialet... Ville ellers ha' overspringshandlet med et enkelt julemarked, men i det vejr, niksen!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud..:) Vejret er da også kun til indehygge..
    Jeg har først lige set dit indlæg om flytning nu - sikke en spændende tid I går i møde.. Forstår alt for godt den klump man kan ha' i halsen over at rykke teltpælene op.. Jeg tudede (næsten) hele vejen fra Århus til Holstebro da vi kørte bagved flyttevognen.. Heldiigvis rykker I jo til noget kendt og stadig en by som har størrelsen og masser af muligheder.. Håber I bliver rigtigt glade for det..:)
    Kh Anne

    SvarSlet