mandag den 19. december 2011

Jeg er heldig

Ja det synes jeg faktisk at jeg er på flere måder, men i det her tilfælde er det fordi jeg har en meget sød veninde, der tilmed er en vanvittig dygtig fotograf!
For noget tid siden var jeg på udflugt med hende. Vi var en tur på Christiania og  hun fik taget nogle helt fantastiske billeder af Sylvester (og lidt mig), her er et par stykker jeg gerne vil vise.







Jeg synes i skal se hendes hjemmeside også, der er så mange smukke og fine billeder så klik her:-)

16 kommentarer:

  1. Lækre billeder og lækkert barn - ja og faktisk også en lækker strikbuks han har på sig ham Sly ;-)

    SvarSlet
  2. Wow - De billeder er guld værd!

    SvarSlet
  3. Hold da op, nogle fine billeder!

    SvarSlet
  4. rigtig smukke billeder! Hendes side må jeg lige kigge på, jeg elsker gode fotos!

    SvarSlet
  5. Skønne skønne billeder:) man kan helt mærke stemningen og mor/søn stemning:) må da lige kigge hendes billeder og huske hende:)
    Dejlig dag til jer.

    SvarSlet
  6. Flotte billeder. Især det sidste er rigtig fint, farverne på baggrunden, lyset og Sylvesters frække smil :)

    SvarSlet
  7. årh sikke smukke billeder af dig og søde Sylvester :) wow!

    SvarSlet
  8. Ja, det er en dygtig fotograf veninde du har : )

    SvarSlet
  9. TUSIND TAK:-) Jeg er også lykkelig for dem, vi har faktisk endnu flere, og jeg synes det er vildt svært at vælge hvilke der skal op og hænge... De er bare allesammen gode!
    Og hvis i er til smukke billeder, bliver i bestemt ikke skuffet hvis i kigger forbi Tinnas hjemmeside:-)

    SvarSlet
  10. sikke nogle skønne & søde billeder. perfekt til årets julegave til forældre & bedsteforældre:)

    SvarSlet
  11. Vildt lækre billeder. Jeg kan især godt lide det ved søen.

    SvarSlet
  12. Meget, meget smukke billeder. Du er godt nok heldig ja :)

    Kh

    SvarSlet
  13. Fantastiske billeder!! Og hvor er Sylvester lækker. Er sikker på Otto gerne vil lege, når I flytter til byen :)

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde søde kommentarer:-)
    Julia, jeg er også sikker på at Sylvester gerne vil lege:-)

    SvarSlet
  15. Hvor er han skøn!
    sikke nogle lækre billeder!

    -Jeg har meldt mig som fast læser!

    -Christina

    SvarSlet