tirsdag den 20. december 2011

Det går så stærkt

I mandags kom vi hjem fra vores sidste Jyllandstur, næste gang vi kører afsted er det for good, uh jeg får helt kuldegysninger ved tanken.... det er så vildt! Vi har fundet et dejligt sted at bo lidt uden for Århus, men faktisk har vi slet ikke selv set det i virkeligheden endnu, kun på billeder. Det hele er gået så stærkt, så vi kunne ikke nå det, inden vi skulle sige ja eller nej til det! Kim skal jo begynde i sit nye job den 3. januar, så det var med at slå til:-)

Vi var i Viborg hele weekenden hos Kims forældre, hvor vi tog lidt forskud på juleaften, og ellers bare slappede af og hyggede os!





Svigerfars værksted, hvor der bliver lavet de skønneste ting!


Min svigermors kamikker hænger til luftning:-)

14 kommentarer:

  1. Tillykke med boligen :-)
    Jeg sender dig en mail snarest - og pyha ja det er vildt så hurtigt tiden går.
    Kh.

    SvarSlet
  2. Hmm.... er den ikke gal med datoen for dit indlæg?
    Der står fredag 2 dec.....

    SvarSlet
  3. Kender godt den følelse, men man kan tænke ufatteligt hurtigt og træffe nogle virkelig gode beslutninger under pres...:)
    Glæder mig til at følge med i Jeres nye liv i Århus...

    KH

    SvarSlet
  4. Jo Louise, jeg ved da ikke lige hvad sker for blogger! hmmm, men nu skulle det vist være på plads:-)

    Mille, jeg glæder mig også til at se hvordan det kommer til at gå med jer i den nye store lejlighed:-)

    SvarSlet
  5. Fine billeder:) Ja tiden går altså alt for stærkt!

    SvarSlet
  6. Hvor spændende - stort tillykke med den nye bolig;) Og sikke lækre vinterbilleder..! Jeg er tosset af det med træet...
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Er det mon syd for Århus i flytter hen? ;)

    SvarSlet
  8. Tusind tak Anne og Anne:-)
    Tenna, du har ret, vi skal flytte til Hasselager, godt gættet:-) Ikke lige der hvor mine forældre bor, længere ude mod motorvejsafkørslen:-) Det er nærmest ude på en pløjemark!!

    SvarSlet
  9. Er det sådan nogle rækkehuse agtige lejligheder? Så er det jo tæt på Hørning- Gud hvor er jeg nysgerrig... Men så er der jo ikke langt, når jeg skal købe dine fine sager!!

    SvarSlet
  10. Det lyder spændende, at du flytter til Århus! Det glæder jeg mig til at høre mere om. Så er der måske en chance for at rende ind i dig, når jeg passer butikken (Yarnfreak i midtbyen).
    Kh Puk :)

    SvarSlet
  11. Ej hvor spændende! Stort tillykke med det! Bliver spændende at følge :)

    SvarSlet
  12. Tenna, det er lige præcis dem:-) vi må tage en kaffe en dag nu hvor vi bliver en slags naboer:-)

    Puk, jeg glæder mig meget til at komme ind i jeres fine butik:-)

    Tak Sebrina, vi glæder os også meget:-)

    SvarSlet
  13. Ja, det vil jeg gerne- kunne være hyggeligt!

    SvarSlet
  14. Dejlige billeder, og held og lykke i det nye år!

    SvarSlet