onsdag den 28. december 2011

2011

Nu lakker det mod enden, altså med året 2011, men også for vores tid her i København! Puha, jeg bliver altid så sentimental ved årskiftet, og at flytte til den anden ende af landet samtidig, gør det altså lidt svært for sådan en tudemarie som mig:-)
Jeg har haft et år fyldt med dejlige oplevelser, og flere af dem er dokumenteret i form af billeder på min telefon. Dem har jeg lavet lidt fotocollager af...

Sylvester var bare en lille baby sidste vinter
Jeg blev gift med manden i mit liv den 7. januar på Københavns rådhus
I løbet af foråret fik vi nye frisurer, lærte at læse, fik skoldkopper, og var en tur i tv2's Go'morgen dåbsspecial
Sommeren var fantastisk, og min lille trold nød at være på græs:-) 
Familiehygge
sommerhustur med gode venner
Sylvester der bliver 1 år, og begynder i vuggestue
Min dejlige dreng, som har fyldt det meste i min og vores hverdag det seneste år:-)

Store øjeblikke i 2011

Jeg blev gift på Københavns Rådhus den 7. januar, et meget uformelt og lille bitte bryllup, men ikke desto mindre en fantastisk dagJ
Sylvester blev døbt den 6. februar, han var så god til det med at være i kirke og få vand på sit lille hoved!

I april blev jeg 30 år gammel, og blev fejret med bunker af gaver og surprisefødselsdag:-)

Den 13. september blev Sylvester 1 år, en meget særlig dag:-)

Den dag Sylvester rejste sig op og gik sine første 4 skridt, var jeg ikke hjemme, men det var et stort øjeblik for ham selv og Kim! De strålede i hvert fald om kap af stolthed da jeg kom hjem til dem:-)


Andre ting der også er værd at huske i 2011
At livet går videre, også selvom hele husstanden ligger med Roskildesyge!

At man godt kan stå op og lave havregrød selvom man kun har sovet 4 timer hver nat i en uge.
Glæden ved at morgentv begynder allerede kl 6.30 nu, det skal man bestemt ikke undervurdere.



Ting der var uundværlige i 2011
Næsten for oplagt, men jeg kunne ikke have overlevet uden min Iphone (Især ikke kl *%#¤=%(& om morgenen, når Sylvester har siddet hos mig og set Løvernes konge på Youtube)

Min blog, som jo faktisk så dagens lys i februar, så der er snart 1 års jubilæumJ

Min symaskine
Min mand

Opdagede dem desværre ret sent på året, men eyelash extensions er jeg blevet totalt afhængig af, og er nu (næsten) en post på budgettet! (man ligner bare altid en der har brugt virkelig lang tid på sig selv om morgenen)

Netshopping, jeg siger det bare….


Og det her kan jeg godt undvære i 2012
Skoldkopper

Bilreperationsregninger

Finanskrise



I 2012 vil jeg:

Få et job!!!

Smide de sidste 5 kilo (Det er da en klassiker der vil noget:-))

Finde ud af hvordan det er at bo på en pløjemark i Hasselager, og ikke længere midt i al mylderet på Amagerbrogade

Tvinge Kim til at cykle på arbejde, så jeg også får (lidt mere) glæde af bilen


Og så vil jeg faktisk gerne høre om i har nogle gode forslag til blogindlæg, ris eller ros?

I hvert fald så vil jeg gerne sige jer mange tusind tak for et fantastisk bloggerår, de mange søde og dejlige kommetarer og jeg håber vi ses i 2012, til glimt af alt det dejlige, skønne, og smukke i livet:-)


RIGTIG GODT NYTÅR!

12 kommentarer:

  1. sikke et år! Mange gode ting og store stunder. Hvordan havnede du dog i TV2?

    SvarSlet
  2. Sikke dog et dejligt indlæg... Det kan da kunne vække glæde :) Alt mulig held og lykke med Århus! Hvis man kan finde Suppe, Steg og Is ved åen, så er man aldrig helt fortabt ;)

    SvarSlet
  3. Hyggeligt indlæg Nina - og ja årsskiftet er ozze for mig en sentimental tid - men skønt at ku kigge tilbage på et dejligt år.
    ....i øvrigt ret sejt at du lige var i Go´ morgen Danmark.....hva drejede det sig om?
    Godt nytår og go flytning - håber at 2012 bringer dig noget godt :-)

    SvarSlet
  4. Der er altid hyggelig læsning at finde her, så bliv endelig ved i det nye år.
    Godt nytår fra Ida

    SvarSlet
  5. Det ligner et dejligt og begivenhedsrigt år.
    Det bliver spændende for jer at åbne det nye kapitel. Jeg er sikker på, det bliver mindst ligeså godt.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne billeder;)

    Det bliver også noget helt andet, sådan at flytte ud i provinsen igen!
    Mht. de 5 kilo du gerne vil smide- har jeg en god opskrift;) Men den kan vi tage over kaffen.

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt indlæg Nina. Elsker dejlige familiebilleder og gode statusopdateringer. Det er sundt at gøre status ind imellem.
    Kh V

    SvarSlet
  8. Rigtig godt indlæg, det kunne være man skulle lave noget aller det, om ik andet for at gøre året lidt op for én selv... Og så må jeg altså lige sige, jeg boede selv på amager i 4 år og flyttede til en pløjemark i hasselager... lidt pudsigt :-) men man vænner sig til det ;-) ...bare man har en bil

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder - og dejlige tanker om året..:)
    Håber I bliver rigtigt glade for jeres skifte - det skal nok blive godt;)
    KH

    SvarSlet
  10. IIhhhh hvor fint Ninna!!! Sikke en masse skønne billeder!!! Utroligt så meget der sker på et år når man har sådan nogle små størrelser hva! I har da virkelig også forstået at få noget ud af året... Hi hi! Det har bestemt ikke været kedeligt at følge med ;0).

    Jeg tænker SÅ meget på jer i dag og blev også helt rørt da jeg læste Kims status. Det er sgu en stor dag for jer! Vi glæder os helt vildt til at se jer i morgen og jeres nye hjem... (Det har jeg vidst efterhånden sagt et par gange ;0)). Men i har altså også været ventet LÆNGE!!!

    Jeg håber at i får en god rejse herover! En stor krammer til jer alle 3!!!

    SvarSlet
  11. TUSIND tak for de søde kommentarer, jeg håber i aller er kommet ind i 2012 på bedste vis;-)
    Jeg var i tv2, fordi en rigtig god ven, der er journalist på Go'morgen redaktionen, fik mig overtalt:-) Det var et indslag om at komme i form efter graviditet og fødsel, så jeg fik lige lavet lidt gymnastik til ære for danmarks befolkning:-) Men Sylvester synes vist det var helt super at være på TV med hende fitnessdamen Anne:-)

    SvarSlet
  12. Rigtig godt nytår søde Ninna, sikke et fint indlæg med skønne billeder af Sylvester. Glæder mig til at "se" jeres nye hjem ;)

    SvarSlet